تیم شهرستان همدان قهرمان مسابقات کاراته سبک‌های آزاد کاراته غرب کشور شد و تیم‌های کرمانشاه و توابع همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسابقات بانوان و آقایان سبک‌های کاراته آزاد غرب کشور روزهای 25 و 26 آذر به میزبانی استان همدان برگزار شد.

در حاشیه این حاشیه این مسابقات مسئول سبک‌های آزاد هیئت کاراته استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار...... ، با بیان این که این مسابقات روزهای پنجشنبه و جمعه 24 و 25 آذر با حضور تیم‌هایی از استان‌های  کرمانشاه، سنندج، لرستان و تمام سبک‌های آزاد همدان و شهرهای تابعه در سالن شش هزارنفری شهید سلیمانی برگزار شد، اظهار داشت: 300 نفر از بانوان کاراته‌کا و 450 نفر کاراته‌کای مرد در این مسابقات حضور داشتند.

 منوچهری با اشاره به نظم مناسب در برگزاری مسابقات سبک‌های کاراته آزاد غرب کشور گفت: این مسابقات با استقبال خوب مردم و مسئولان ورزش استان روبرو شد.

 

 

وی افزود: مسئولان با حضور گرم خود در سالن مسابقات باعث بیشتر شدن ارتباط و اعتماد بین مردم و مسئولات شدند.

  مسئول سبک‌های آزاد هیئت کاراته استان همدان تصریح کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، دکتر حقیقی ،  ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان همدان، جناب، دکتر رشیدی، رئیس هیئت کاراته استان دکتر وفایی، و نیز جناب آقای ملکیان از مدیران مسئول رسانه‌های استان، آقای سهرابی عضو شورا و دهیاری چیشین، استاد شهگل دبیر هیأت کاراته استان همدان و سایر اعضای هیئت رئیسه کاراته استان همدان در این مسابقات با حضور گرمشان باعث‌دلگرمی کاراته‌کاهای استان شدند.

 منوچهری تاکید کرد: در این دوره از مسابقات تعداد 450 شرکت کننده در دو بخش کاتا و کومیته به مبارزه پرداختند. ابتدا مسابقات در بخش کاتا انجام و رده بندی مشخص شد. سپس مسابقات بر روی ۲ تاتامی در بخش کومیته آغاز و شامگاه روز بیست و پنجم آذر ماه به پایان رسید.

وی با بیان این که تیم سبک‌های آزاد کاراته شهرستان همدان با کسب 25 مدال طلا، 20 مدال نقره و 49 مدال برنز با اقتدار رتبه نخست تیمی را به خود اختصاص داد گفت: رتبه اول تیم سبک‌های آزاد کاراته استان کرمانشاه نیز  باکسب 15 مدال طلا، 11 مدال نقره و 12 مدال برنز  در جایگاه دوم ایستاد.

منوچهری افزود: تیم سبک‌های آزاد کاراته شهرهای توابع همدان نیز باکسب 5 مدال طلا، 14 مدال نقره و 22 مدال برنز!در جایگاه سوم تیمی این مسابقات ایستاد.

 

در این دوره مسابقات تیم کیوکوشین کان کاراته استان همدان با 49 فایتر  حضور پیدا کردند و توانستند  11 مدال رنگارنگ کسب کنند که اسامی مدال آوران به شرح زیر می باشد :

 

مدال طلا :

 محمد ماهان ترکمان 

سجاد فتحی 

مجتبی گلپرور

 

مدال نقره :

محمد امین عسگری

سبحان کرمی

 

مدال برنز :

امیر علی اسکندری 

محمد مهدی گلپروز

علی فتاحی 

محمد حسین مرادی

جمیدرضا زارعی 

باربد یادگار