سومین دوره مسابقات قهرمانی سبک کیوکوشین کان راته آقایان استان همدان در تاریخ 15 مرداد ماه  با حضور 130 کیوکوشین کا از همدان ،بهار، صالح آباد و کریم آباد در ورزشگاه 6000 نفری  شهید سلیمانی  برگزار شد 

 

که تیم کیوکوشین کان کاراته بهار مقام اول 

تیم کیوکوشین کان کاراته همدان مقام دوم 

تیم کیوکوشین کان کاراته کریم آباد مقام سوم را کسب کردند 

در این مسابقات که در 24 رده کاتا و کومیته انفرادی ب

 

به گزارش استاد مشهدی خانی رئیس سبک کیوکوشین کان کارته استان همدان، در این دور از رقابت ها 12نفر در 4 درده سنی نوبالان، خردسالان ، نونهالان و نوجوانان به مصاف هم رفتند. که در این دوره مسابقات حضور ارزشمند دبیر شیهان مصطفی عبدالمحمدی و مربی تیم ملی کوکوشین کان کاراته ایران  شیهان فرهاد خالدیان 

در پایان رقابت ها و در بخش کاتا محمد طاها قربانی، کوروش ایوبی ومحمد امین جعفری به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

در بخش کومیته در رده سنی نوبالان در وزن 18-ایلیا جعفریان، در وزن 21-بنیامین ایرانپور، در وزن 24-دانیال عزیزی، در وزن 24-معین رضا عباسی، در وزن 27- کسری اذر توس در وزن 35- سبحان قاسمی به قهرمانی رسیدند.

در رده سنی خردسالان در وزن 23-محمدرضا جعفری، در وزن 26-محمد حسین رجبی، 29-آرش اکبری در وزن 32-محمد مهدی غلامی، در وزن 38-امیر علی کاظمیدر وزن 41- امانج یارعلی و در 41+ ابوالفضل عزیزی مدال طلای وزن های خود را به گردن آویختند.

در رده سنی نونهالان در وزن 30- محمد یاسین الهی، در وزن 33-امیر علی آذر توس، در وزن 36- کوروش ایوبی، در وزن 40-محمد یاسین نه ترکی، در وزن 45- محمد هادی کریمی مهر،در وزن 50-حسام محسنی شکور و در وزن 50+ یاشار جعفریلن به برتری رسیدند.

در رده سنی نوجوانان در وزن 50-علی فتاحی پیرو، در وزن 55- ابوالفضل مرادی در 60+ محمدرضا جعفری به عنوان نفرات اول وزن خود معرفی شدند.